SPROSTOWANIE NIEPRAWDZIWYCH INFORMACJI

Z powodu nieprawdziwych informacji, jakie w ostatnim czasie pojawiły się w odniesieniu do łopat węglowych Gyro-Tech, poniżej zamieszczamy sprostowanie i nasz komentarz do zaistniałej sytuacji. Na jednym z popularnych forów …

LOTY TESTOWE NA WIATRAKOWCACH SKYCRUISER

To był bardzo duży i profesjonalnie test !! 28.10.2017 Gyro-Tech oraz węgierski producent wiatrakowców SkyCruiser przeprowadzili największy jak dotąd test kompozytowych węglowych wirników Gyro-Tech na wiatrakowcach SkyCruiser SC-200 Test odbył …

TESTY WIRNIKA GYRO-TECH NA WIATRAKOWCU MTO

13 września 2017 roku przeprowadziliśmy testy w locie wirnika kompozytowego węglowego Gyro-Tech na wiatrakowcu MTO.   Obecnie mogę powiedzieć, że w moim MTO nastąpiło ok. 20% zwiększenie wydajności. Obecnie, po …

SZKOLENIE Z DYNAMICZNEGO WYWAŻANIA

Właśnie wróciliśmy z dwudniowego szkolenia w zakresie dynamicznego wyważania przy użyciu profesjonalnego urządzenia PB-4 produkcji Smart Avionics. Szkolenie odbyło się na lotnisku Korne i poprowadził je Mike Goodrich, który jest …

TESTY W LOCIE NA WIATRAKOWCU TRIXY

13 września 2017 roku przeprowadziliśmy testy w locie wirnika kompozytowego węglowego Gyro-Tech na wiatrakowcu Trixy. Fabrycznie, wiatrakowiec Trixy był wyposażony w wirnik aluminiowy o średnicy 8.50 m. Do testów zainstalowaliśmy …

TEST WIRNIKA GYRO-TECH NA WIATRAKOWCU BRAKOGYRO

W dniach 15-16 lipca 2017, na wiatrakowcu BrakoGyro, przeprowadziliśmy testy najnowszego wirnika węglowego produkcji Gyro-Tech. Wyniki przyniosły bardzo pozytywne rezultaty. Solidne wykonanie wirnika to najwyższa jakość , która stawia wyrób …

TESTY WIRNIKA GYRO-TECH NA WIATRAKOWCU CAVALON

W dniach 21-22 czeraca 2017 r. przeprowadziliśmy testy naszego wirnika węglowego wraz z głowicą na wiatrakowcu Cavalon. Testowaliśmy następujące średnice wirników: 8.40 m, 8.50 m oraz 8.60 m. Średnica fabrycznego …

TESTY WIRNIKA GYRO-TECH NA WIATRAKOWCU XENON

9 czerwca 2017 roku przeprowadziliśmy testy naszego nowego wirnika wiatrakowcowego o oryginalnym profilu NACA 8H12 wersja full carbon na fabrycznym wiatrakowcu Xenon. Test polegał na wykonaniu lotów próbnych dla dwóch …

OTWARTY PROGRAM TESTÓW W LOCIE

Nowy program testów w locie naszych wirników wiatrakowcowych rozpoczęty! Zapraszamy wszystkich producentów wiatrakowców z Europy do przetestowania w locie naszych najnowszych wirników. Z przyjemnością dostarczymy Wam nasze łopaty bez żadnych …

PIERWSZY HELIKOPTER CH7 Z ŁOPATAMI GYRO-TECH

Możemy w końcu zaprezentować pierwszy helikopter CH7 Kompress wyposażony w łopaty węglowe wirnika głównego oraz śmigła ogonowego produkcji GYRO-TECH. Kilka dni temu, nasz Klient z Austrii przeprowadził pierwsze testy w …

TESTY W LOCIE NOWYCH ŁOPAT WIATRAKOWCOWYCH

Wspaniały weekend w Gyro-Tech!! Nadchodzą rewelacyjne wieści z Włoch. Nasze nowe węglowe łopaty do wiatrakowców z nowym profilem, nową aerodynamiczną końcówką łopaty, nowym łącznikiem i wieloma innymi nowościami zbierają same …

ŁOPATY ŚMIGŁA OGONOWEGO DO CH-7 KOMPRESS

Łopaty węglowe śmigła ogonowego dedykowane do helikoptera CH7 Kompress to nowy produkt GYRO-TECH, który możesz kupić już teraz! Nowe łopaty mają symetryczny profil, są geometrycznie skręcona 8° i mogą obracać …

ŁOPATY DO HELIKOPTERA CH7 KOMPRESS PRODUKCJI GYRO-TECH!

Łopaty węglowe NACA 23012 geometrycznie skręcone o 6° produkcji Gyro-Tech zostały dostosowane do helikoptera CH7 Kompress dla naszego Klienta z Austrii. Do tej pory, nasz Austriacki klient używał fabrycznych łopat …

ŁOPATY DO HELIKOPTERA TYPU COAXIAL

Ukończyliśmy pracę nad łopatami do bezzałogowego helikoptera typu coaxial dla naszego partnera z Chin. Udostępnij Udostępnij

NOWA SIEDZIBA SPÓŁKI

Zobaczcie kilka zdjęć prezentujących naszą nową halę produkcyjną. Produkcja łopat est w toku. Udostępnij Zapraszamy do odwiedzenia naszej Firmy!