TESTY WIRNIKA GYRO-TECH NA WIATRAKOWCU MTO

13 września 2017 roku przeprowadziliśmy testy w locie wirnika kompozytowego węglowego Gyro-Tech na wiatrakowcu MTO.

Miejsce: Lotnisko Ferlach Gleinach LOKG (Austria)
Pilot testowy: Koller Martin
Temperatura powietrza: 20°C
Wiatr: 0 m/s
Średnica wirnika: 8.50 m

 

Obecnie mogę powiedzieć, że w moim MTO nastąpiło ok. 20% zwiększenie wydajności. Obecnie, po 5 godzinach testowania, zauważam mniejsze opory w locie i mniejsze zużycie paliwa przy tej samej prędkości lotu. Środek ciężkości przesunął się lekko do tyłu, co oznacza, że aby lecieć szybciej, muszę mocniej naciskać drązek do przodu. Poprawa właściwości startowych o 30% i skrócenie odcinka startowego.

Szybsza i większa prerotacja , łopaty robią mniejszy hałas. Obroty wirnika są pomiędzy 330 a 420 rpm na wysokości od 3000 do 8000 stóp i przy prędkości lotu pomiędzy 10 a 170 km / h. Praktycznie bez wibracji od 160 km / h i niesamowicie cicho, prawie chciałby się wymknąć do 200 km / h. To jest Porównanie oryginalnego aluminiowego wirnika MTO 2 o średnicy 8.40 m z wirnikiem kompozytowym węglowym Gyro Tech o średnicy 8.5 m.

Jestem bardzo zadowolony i jest on wspaniale wykonany - Pilot Testowy Koller Martin

  • 21731293_1680685858629616_3799759518329741394_n
  • 21433218_1680685981962937_2718905639942313047_n
  • 21731185_1680686435296225_1786590686652249812_n
  • 21730858_1680688398629362_3215158540253334715_n
  • 21739993_1680688528629349_4834199797947818732_n
  • 21433160_1680686478629554_3635627770774003062_n

Martin, dziękujemy Ci za wykonanie testów oraz za podzielenie się Twoimi wrażeniami!

Poniżej krótki materiał video z testów.