22 maja 2016 r. przeprowadziliśmy testy w locie naszego nowego produktu, jakim jest wirnik kompozytowy węglowy SUPERLIGHT. Testy zostały przeprowadzne przez doświadczonego pilota oraz instruktora Dariusza Jankowskiego na wiatrakowcu BrakoGyro.
Więcej na temat kompozytowego wirnika węglowego SUPERLIGHT można przeczytać tu:
http://gyrotech.eu/composite-carbon-blades-superlight/
Poniżej prezentujemy materiał video z testów w locie.
Udostępnij
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,31 m (część 1)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,31 m (część 2)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 1)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 2)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 4)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 3)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 5)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 6)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 7)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 8)
Test w locie – nowy wirnik węglowy Gyro-Tech SUPERLIGHT – średnica 8,23 m (część 9)