ŁOPATY WĘGLOWE GYRO-TECH NA ŚMIGŁOWCU R22

W dniach 3-4 grudnia 2018 roku we Włoszech odbyły się loty testowe łopat węglowych Gyro-Tech na śmigłowcu Robinson R22 w klasie ultralekkiej.
Poniżej zamieszczamy raport pilota z testów.

Warunki przeprowadzenia testu:
– Wysokość: poziom morza
– Ciśnienie: (QNH) 1020
– Wilgotność: 70%
– Temperatura powietrza: 15-17°C
– Wiatr: spokojny
– Załoga: 1 osoba
– Miejsce: Viareggio, Italy
– Pilot: Mauro Antongiovanni

Zalety łopat węglowych Gyro-Tech:
1) Zwiększona prędkość o 5 kts
2) Znacznie większa inercja
3) Znacznie lepsza autorotacja (prędkość opadania z łopatami węglowymi 1650 ft/min vs. 1800 ft/min z oryginalnymi łopatami aluminiowymi)
4) Mniejszy hałas o 10%
5) Symulacja awarii silnika podczas startu w 2 osoby – łopaty węglowe Gyro-Tech utrzymują energię do 4 sekund – oryginalne łopaty aluminiowe tylko 1 sekundę!

Wkrótce udostępnimy szerszy raport z testów.

  • R22 pic12
  • R22 pic4
  • R22 pic11
  • R22 pic10
  • R22 pic9
  • R22 pic8
  • R22 pic7
  • R22 pic2
  • R22 pic13

This is the first R22 helicopter in the world equipped with Gyro-Tech blades!
Soon the blades will be in our offer 🙂

 

Share this Post